A varázsló kertje

sweet(?) 19

2009.07.21. 01:27 | Málnáslepény | Szólj hozzá!

Negatív hangvételű bejegyzésre készültem. Ritka szar hangulatban ébredtem délután négykor, ami csak rosszabbá vált a nap későbbi szakaszaiban.

Betöltöttem a tizenkilencet, de ez a tény egyáltalán nem boldogít. Súlyos létválságba zuhantam, ami gondoskodó segítséggel sem látszik megoldódni, viszont megérkeztek az első szülinapi köszöntések, melyek mellett hiába próbálok visszazuhanni az agóniámba, nem megy. Ahhoz túl jól esik az, hogy két olyan (tündér) lány vett nekem ajándékot, akiket nem régóta ismerek, az éjfél után érkező első sms, egy régi barát msnen való bejelentkezése (akinek hónapok óta ígérgetem, hogy találkozom vele), vagy az első facebook-os wall post.

A terveimet keresztül húzták. Nincs mit tenni!

A bejegyzés trackback címe:

https://malnaslepeny.blog.hu/api/trackback/id/tr111257941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása